Понеділок
24.07.2017
11:35
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Відділ освіти Липоводолинської РДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Московський НВК Липоводолинської районної ради Сумської о...
Головна » 2016 » Березень » 23 » Комунікативний тренінг для учнів 6 класу
23:10
Комунікативний тренінг для учнів 6 класу

Такий непростий підлітковий вік

   Підлітковий вік один із найзначніших періодів у житті кожної особистості. Це період початку як фізичного дорослішання людини так і соціального. Це період коли прикладом для наслідування  в житті дитини стають однолітки (або діти трохи старшого віку), а не батьки і вчителі, як це було ще декілька років тому. Тому саме в цей період важливо налагодити стосунки в класному колективі і навчити підлітків конструктивно спілкуватися з однокласниками, створити позитивне уявлення підлітка про себе. Саме з метою корекції самооцінки та взаємовідносин підлітків, зниження рівня агресії у поведінці  практичний психолог Московського НВК запропонувала провести програму із комунікативного тренінгу для 6-го класу, розраховану на 7 занять.

 Головні цілі програми: формування позитивної Я-концепції підлітків, розвиток здібностей здійснювати значні зміни у власному житті, корекція самооцінки, комунікативних навичок та позиції в міжособистісному спілкуванні.

   Програма спрямована на вирішення наступних завдань:

  1.Оволодіння конкретними психологічними знаннями.

  2.Розвиток здатності адекватно та найповніше пізнавати себе та інших людей.

  3.Забезпечення засобами самопізнання.

 4.Підвищення усвідомлення щодо власної значущості, цінності, зміцнення почуття власної гідності.

  5.Формування мотивації до самовиховання та саморозвитку, стимулювання   позитивних змін у поведінці.

  6. Корекція соціального статусу окремих учнів.

 21 березня було проведено перше вступне заняття, на якому учні за допомогою психолога записали правила роботи в групі, якими діти зможуть користуватись на наступних заняттях, для покращення спілкування та взаємодії. Вправа на знайомство допомогла згуртувати і налаштувати дітей на роботу. А вправа «Очікування учасників» активізувала їхню увагу. Кожен учасник на маленькому аркуші фліпчарта висловив свої побажання. Важливо зазначити, що всі учасники були позитивно налаштовані на роботу та хотіли ще більше дізнатися про своїх однокласників.

 За допомогою вправи  «Бінго» діти побачили скільки спільного мають з товаришами, і серед музичних вподобань, і серед позашкільних захоплень, а в декого як виявилось навіть схожі мрії.

 Мозковий штурм «Спілкування – це…» дав  можливість учасникам усвідомити важливість конструктивного  спілкування у вирішенні життєвих питань та скласти список якостей та вмінь, які важливі для ефективного спілкування.

 Завершилося перше заняття етюдом «Веселка», спрямованим на ауторелаксацію та обговорення з підведенням підсумків.

Переглядів: 29 | Додав: glorija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar