Понеділок
26.06.2017
03:19
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
Відділ освіти Липоводолинської РДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Московський НВК Липоводолинської районної ради Сумської о...

Завдання для самостійного опрацювання на період карантину

1 клас

Навчання грамоти.  Читати тексти з буквою Ч (с. 90-91 Букваря).
Писати рядкову й велику букву Ч.
Списувати слова та речення  з друкованого тексту.

Математика.  Розв’язувати  приклади та задачі на с. 75 підручника.

Англійська мова. Повторити вивчені літери, вчитися їх писати.



2 клас

Літературне читання.  Опрацювати матеріал підручника  с. 84-87. Вивчити щедрівку й колядку. Виконати завдання на с. 87 блок «Перевір свої досягнення». Скласти розповідь за картиною с.85.  

Українська мова. Розвиток мовлення «У гостях у Справжнього друга». Скласти розповідь за серією малюнків (зошит із розвитку мовлення с. 33-35, завдання 1-7, підручник с.104-106, вправа 275-278).                                                                                        

Математика. Повторити правила на с. 90-97. Закріпити табличні випадки множення числа 2.                                        

Природознавство. Опрацювати матеріал підручникиа с. 90-93. Дати відповіді на запитання с. 93.                                                

Основи здоров’я. Опрацювати матеріал підручника с.76-79. Скласти правила «Поводження з небезпечними речовинами».

Англійська мова. Повторити вивчені ЛО з теми «Природа. Пори року».



3 клас

Математика. Розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного (с.98 № 614, № 615).  Повторити властивості множення та ділення на 10, 100 (с. 94, 96).  Розв’язувати прості задачі способом складання рівнянь.

Українська мова. Повторити загальні поняття про частини мови. Вчитися визначати частини мови в реченні.

Літературне читання. Повторити байку Леоніда Глібова «Лебідь, щука і рак» (с.94). Підготувати цікавий матеріал про життя і творчість Л. Глібова.

Природознавство. Опрацювати статтю «Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи» (с. 97-100).

Я у світі. Повторити правила культурної поведінки.

Англійська  мова. Розповідати про улюблене свято (с. 73).



4 клас

Українська мова. «Числівник» Підручник – с. 17, вправа 25 (перше і третє завдання). Провідміняти числівники: одинадцять, дев’ять, п’ятдесят. Записати числа словами: 67; 74; 373; 617; 887; 932. *Записати числівник + іменник:  двоє (кінь), четверо (маля), п’ятеро (друг).    

Літературне читання. Прочитати статтю Т. Г. Шевченко «Про себе». Т.Г. Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» – вивчити вірш напам’ять. Намалювати малюнок до вірша Т.Шевченка «Вітер з гаєм розмовляє».                                                            

Математика. Підручник с.82 № 517, записати вирази і знайти їх значення. Обчислити № 518, виконавши кожну дію письмово; №519 – розв’язати задачу; розв’язати рівняння:  х +27200 =27280; обчислити письмово: 61564 +27386;   82394 – 51286;   759 + 136548;    350000 – 17372. * Записати найбільше  та найменше п’ятицифрові числа. Обчислити суму цих чисел.

Природознавство. Прочитати статтю: «Антарктида – найхолодніший материк». Записати назви ссавців Антарктиди.*Підготувати своє міркування: Чому в Антарктиді заборонено господарську діяльність людини?

Англійська мова. Впр. 3 с. 61, впр. 3 с. 62 – читати і перекладати; скласти 6 речень про тварин, використовуючи вищий і найвищий ступені порівняння прикметників.



5 клас

Українська  мова. Дібрати і записати якнайбільше слів, що мають склади – назви нот. У дібраних словах визначити склади відкриті та закриті, позначити місце наголосу. Скласти самодиктант зі слів, що мають подвійне наголошення.

Українська література. Читати літописні оповіді, підготувати повідомлення про найперші рукописні книги. Описати словами Либідь, намалювати її. *Скласти сенкан «Літопис».

Математика: Опрацювати тему «Дроби і ділення» (§24). Повторити правила з § 23. Виконати № 934, 938, 940, 944, 948, 950, 952.

Інформатика. Опрацювати п. 3.3. Виконати завдання в РЗ с.58-60.

Зарубіжна література. Закінчити читання розділів із повісті М. Твена «Пригоди Тома Сойера». Характеризувати головних героїв, пояснити секрет їхньої популярності.

Англійська мова. Вивчити правила с.129, с.261, виконати завдання впр.1, 4, 5, с.129, 130.

Історія України (вступ до історії України). Опрацювати тему: Світло науки та знання або перші університети в Україні.

Природознавство. Опрацювати § 26-27. Дати відповіді на запитання на  с.110, 113. Вивчити визначення на с.111, 112.



6 клас

Біологія. Прочитати § 29, 30, дати відповіді на запитання  1-5 усно,  робочий зошит с. 44- 48 заповнити таблиці, виконати тести.

Зарубіжна література. Скласти сюжетно – композиційний план оповідання Дж. Лондона «Жага до життя». Порівняти поведінку героїв твору в екстремальних ситуаціях.

Англійська мова. Вивчити ЛО с.111, 113, виконати завдання РЗ впр. 2-3, с. 50-51, впр. 5, 6, с. 51-52. Вивчити діалог, впр. 5, с. 119.

Інформатика. Опрацювати §4.1. Виконати № 2, 5.

Історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс). Опрацювати тему: Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України.

Географія. Опрацювати § 35 «Вода в атмосфері», § 36 «Хмари й туман». Скласти план-конспект прочитаного.



7 клас

Українська  мова. Опрацювати матеріал підручника про дієприслівниковий зворот. Скласти міні-твір «Зима», використовуючи речення з дієприслівниковим зворотом. 

Українська література. Прочитати повість Г. Тютюнника «Климко». Виконати тестові завдання. Відшукати у тексті твору якомога більше слів, які можна віднести до військової лексики. Записати і пояснити їхній зміст. 

Хімія. Підготувати до захисту навчальні проекти!

1.Хімічні явища в природному довкіллі.  

2. Хімічні явища в побуті.

3. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах.

4. Речовини і хімічні явища в літературних творах.

Повторити § 9,10, с. 69 виконати вправи 5,10, 11.

Англійська мова. Виконати завдання впр. 1, с. 103, прочитати діалог на с. 223, виконати впр. 4, с. 104, впр. 1-3, с. 106. Вивчити нові ЛО, с. 103-106.

Фізика. Опрацювати § 19. Виконати вправу 19 (2-4).

Алгебра. Опрацювати § 17, 19. Розв’язати № 509, 592, 651, 662.

Геометрія. Опрацювати § 12, повторити §11, 15, 17, 18. Розв’язати №238, 245.

Інформатика. Опрацювати §4.1. Виконати № 3, 6.

Історія України. Опрацювати тему: Галицьке та Волинське князівства в другій половині ХІІ століття.

Всесвітня історія. Опрацювати тему: Англія у ХІІ – ХV століттях. Посилення королівської влади за Генріха ІІ Плантагенета.

Географія. Прочитати § 35; § 36 с. 171-172. Дати відповіді на запитання на  с.170. Опрацювати мал. 187, 188.

Біологія. Опрацювати §§ 30, 31. Дати відповіді на запитання с. 131,134. Виконати творче завдання с.131(за бажанням). Повторити §§ 28, 29.



8 клас

Алгебра: Повторити "Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь" (§ 13) Розв’язати № 264, 266, 267.
Геометрія: Опрацювати "Перша і друга ознаки подібності трикутників" (§ 19). Розв’язати № 4, 5 стор. 123, № 3, 4 стор. 125.

Українська мова. Повторити матеріал «Однорідні члени речення. Речення з кількома рядами однорідних членів». Опрацювати матеріал «Однорідні й неоднорідні означення».

Українська література. Повторити матеріал про Лесю Українку. Леся Українка «Давня весна» – вивчити уривок на пам’ять. Написати твір «Суть людського щастя» (поема «Давня казка»).

Хімія. Опрацювати § 21, 22 , с.118 виконати завдання 7,9, 11,12.

Біологія. Опрацювати §  32-34 , дати відповіді на запитання 3-5 усно,  робочий зошит с.59-62, с. 63 виконати тести.

Англійська мова. У РЗ виконати впр. 16, 18, с. 35-37. Повторити вживання теперішнього доконано-тривалого та теперішнього доконаного часів. Опрацювати вправи 9, 1-4 на с.50-52.

Фізика. Опрацювати § 31, 32. Виконати вправу 31 (3), 32 (1).

Історія України. Опрацювати тему: Україна в роки правління гетьмана І. Виговського.

Всесвітня історія. Опрацювати тему: Література й мистецтво (літературні образи Мігеля Сервантеса. В. Шекспір і театр).

Географія. Опрацювати  § 24, 25. Дати відповіді на запитання  на с. 120, 122. Вміти показувати на фізичній  карті водні об’єкти України



9 клас

Українська  мова. Скласти усне повідомлення в науковому стилі «Складнопідрядне речення з кількома підрядними». Записати 3-4 наукові визначення у формі складнопідрядних речень. Визначити вид речень, указати на засоби зв’язку. Накреслити схеми.

Українська література. Підготувати повідомлення «М. Гоголь і Т. Шевченко». Охорактеризувати головних героїв оповідання М. Гоголя «Вечір проти Івана Купала» (склати план, дібрати цитати). *Скласти літературну вікторину «Сторінками твору М. Гоголя «Вечір проти Івана Купала».

Алгебра: Повторити "Системи рівнянь із двома змінними", "Розв’язування задач за допомогою систем рівнянь" (§ 15, 16) Розв’язати № 435,448.                                                                                                                                                                               Геометрія:  Самостійно опрацювати "Осьова симетрія", "Центральна симетрія" (стор. 112, 113) Розв’язати Завдання 17 № 1 (в), 3. Завдання 18 № 1 (б), 2 (б), 3.

Хімія. Опрацювати § 22, с.149 виконати завдання 9, 13,14. Повторити § 3, 4 підручник Н. М. Буринська 8 клас.   

Біологія. Прочитати § 46-48, дати відповіді на запитання після параграфів, робочий зошит с. 67-69, с. 70 виконати тести.  

Зарубіжна література. Повторити вивчену напам’ять  поезію Г.  Гейне. Опрацювати розділ підручника про життєвий і творчий шлях Дж. Байрона. Виписати визначення поняття «байронічний герой». Читати та аналізувати вірші поета «Мій дух як ніч», «Прометей». Поезію «Мій дух як ніч…» вивчити напам’ять.   

Англійська мова. Виконати завдання впр. 3 а-е, с. 122. Прочитати с. 125-128, скласти запитання до тексту.   

Фізика. Опрацювати § 25, 26. Повторити § 23, 24.

Інформатика. Опрацювати §17,18. Виконати № 2 с.186.

Історія України. Опрацювати тему: Початок ринкових відносин в сільському господарстві.

Всесвітня історія. Опрацювати тему:  Франція у 1870-1900 роках. Криза Другої імперії у Франції.

Правознавство. Опрацювати тему:  Захист особистих немайнових і майнових прав.

Географія. Опрацювати  § 23, 24. Дати відповіді на запитання на с. 120, 124. Підготувати повідомлення про перспективи розвитку лісової промисловості в Україні.



11 клас

Українська  мова. Виписати 7-9 народних висловів (прислів’їв, приказок) у формі складнопідрядних та складносурядних речень. Визначити вид їх. Накреслити схеми. Зробити повний синтаксичний розбір одного з виписаних речень.

Українська література. Опрацювати зміст твору І. Багряного «Тигролови» за поданими запитаннями підручника. Охарактеризувати родинні стосунки Сірків, добираючи відповідні цитати з пригодницького роману. *Скласти діаманту «Людяність».

Хімія. Опрацювати § 34, 35, виконати завдання 3,4 усно, додаткове завдання письмово.

Біологія. Опрацювати § 29-30, с. 204 запитання усно.

Зарубіжна література. Опрацювати розділ підручника про життєвий і творчий шлях А. Камю. Виписати в зошити значення поняття «екзистенціалізм». Перечитати розділи з роману «Чума». Визначити особливості образно – символічної системи твору.

Англійська мова. Вивчити ЛО с. 209. Прочитати текст, с. 314-316, скласти план до тексту. Написати огляд за зразком впр. на с. 208.

Алгебра. Опрацювати § 28, 29. Розв’язати № 28.6; 28.22; 28.25; 29.7; 29.14.

Геометрія. Опрацювати §26, 27. Розв’язати №1001,1034.

Фізика. Опрацювати § 51, 54, 57. Виконати вправу 25 (2).

Астрономія. Опрацювати §13.

Інформатика. Опрацювати § 26, 28.

Історія України. Опрацювати тему:  Освіта. Стан науки. Література та мистецтво.

Всесвітня історія. Опрацювати тему:  Становлення прорадянських режимів у Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині, Югославії.

Економіка. Опрацювати тему «Підприємницька діяльність» с. 82-101. Дати відповіді на запитання на  с. 91, 96, 101.