Вівторок
26.05.2020
15:46
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Відділ освіти Липоводолинської РДА
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Московський НВК Липоводолинської селищної ради Сумської о...

20 березня

3 клас

Українська мова. Прикметник.  Пряме  та переносне  значення. Змінювання прикметників за родами та числами.

Опрацювати с.154-156. Виконати впр. 380, 382, 385, 386. Запитання для повторення. Перегляньте презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bKgbRd6vUI0


Математика. Ділення круглого числа на кругле виду 90:30 шляхом добору. Розв’язування задач вивчених типів.

Розглянути с.127-128. Виконати № 832, 833, 835, 837. Переглянути відео з теми можна тут: https://www.youtube.com/watch?v=HKOt_s39S8E


Природознавство. Контрольна робота «Живі організми та середовище їх існування».


Трудове навчання. Декорування виробів. Виготовлення аплікації «Писанка-витинанка». Зразок аплікації дивитись тут: https://www.google.com.ua/search?q=труд.навч.+3+клас+аплікація+писанка+витинанка&client=opera&hs=8Vi&tbm=isch&source=iu&ictx=


Фізична культура. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі, на місці.


 

4 клас

 

Основи здоров’я. Підсумковий урок за розділом «Соціальна складова здоров’я» https://ns-plus.com.ua/2018/08/10/9-video-dlya-ditej-pro-bezpeku/

Обговорити з батьками правила безпечної поведінки.


Математика. Письмове ділення на круглі числа (14560:70). Нерівності з однією змінною. Розв’язування задач вивчених видів. Підготовка до державної підсумкової атестації.

Розглянути алгоритм ділення №943. Вивчити правило. Виконати завдання №944, 945, 947, 949.

Виконати 2 варіант контрольної роботи №3.


Українська мова. Розвиток зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту. Дві груші й одна. 

Виконати завдання на с.44-47.


Фізична культура.

Виконувати вправи ранкової гімнастики.


 

5 клас

Математика. Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами. https://www.youtube.com/watch?v=j7-S_eoACTA

Повторити п. 30-35. Розвязати №1013, 1015, 1017.


Українська література. Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!».

ТЛ: ліричний герой. https://www.youtube.com/watch?v=WLLioNc5O9Q

Опрацювати теоретичний матеріал с. 199 - 200, вивчити поезію «Не бував ти у наших краях» напамять.


Фізична культура. Фізичні якості, що розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості. Бігові та стрибкові вправи. Метання малого мяча на дальність із трьох кроків.

Виконувати бігові та стрибкові вправи, метання малого мяча на дальність із трьох кроків.


Природознавство.  Різноманітність організмів: Гриби.

Опрацювати § 35 (частина І с.152 ). Дати відповіді на запитання  с.156.

На платформі «На Урок» виконати тестові завдання  «Рослини та тварини»

за посиланнями

https://naurok.com.ua/test/roslini-i-tvarini-50506.html ,

«Різноманітність організмів: рослини та тварини» за посиланнями

https://naurok.com.ua/test/riznomanitnist-organizmiv-tvarini-roslini-50081.html .


Історія. Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора.

https://www.youtube.com/watch?v=j3LhEdsdAo8

Повторити §21. Виконати завдання на с. 149. Виконати тест  «Як історики досліджують княжу добу» за посиланням

https://naurok.com.ua/test/yak-istoriki-doslidzhuyut-knyazhu-dobu-52405.html


 

8 клас

Географія. Природокористування.

Повторити §§46-48

Виконати практичну роботу 10. Позначити на контурній карті об’єкти природно-заповідного фонду України.

На платформі «Online Test Pad» виконати завдання «Використання природних умов і природних ресурсів та їх охорона» за посиланням

https://onlinetestpad.com/ua/testview/11843-vikoristannya-prirodnikh-umov-%D1%96-prirodnikh-resurs%D1%96v-ta-%D1%97kh-okhorona

 (зберегти сертифікати про проходження тесту в електронному вигляді)


Хімія. Фізичні та хімічні властивості середніх солей.

Опрацювати § 41 ст. 214-216,  с. № 155, 157.

https://www.facebook.com/intboard.ua/videos/1952020831785990/

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-4-vzamodya-metalv-z-solyami-y-vodnomy-rozchin
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-5-vzamodya-soleyi-z-lygami-y-vodnomy-rozchin


Українська мова. Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення.

https://www.youtube.com/watch?v=80o4RLEvtOw

Опрацювати теоретичний матеріал с. 144 -146, впр. 310, 311, 313.

Додаткове завдання (за бажанням учнів) . Скласти розповідь на основі коміксу (впр. 315) , використавши відокремлені члени речення.


Основи здоров’я. Проблема чистої води.

Опрацювати §21. https://www.youtube.com/watch?v=o1Wb2RqQNQc


Зарубіжна література. Виконати тести до комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» за посиланням

https://naurok.com.ua/test/testi-do-komedi-molera-mischanin-shlyahtich-53472.html

 

9 клас

 

Інформатика. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.

Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/17qdUnrQ_XL24GIeYwQRDLw5dHS1UsPeX/view

Опрацювати п. 9.3 с. 258-262. Дати відповіді на запитання, с. 269. Виконати завдання 1, 2, с.269.


Хімія. Вуглеводи ( глюкоза, сахароза): молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі, застосування.

Опрацювати вуглеводи 37 с. 182 завдання № 145, 147.


Українська література. Урок мовленнєвого розвитку. Усний-твір характеристика персонажа поем «Катерина» і «Наймичка».

Зробити порівняльну характеристику героїнь з поем «Катерина» і «Наймичка».


Фізика. Розвязування задач.

Повторити §34, вправа 34(4,5) https://www.youtube.com/watch?v=zlDZME38JxY ,

https://www.youtube.com/watch?v=vE70MDwAm-U .


Біологія. Світоглядні та  наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.

Опрацювати § 44 с.237,  §46 с. 247.  Скласти план-конспект прочитаного. Дати відповідь на питання с. 241 с. 251.

На платформі «На Урок» виконати тестові завдання «Світоглядні та  наукові погляди на походження та історичний розвиток життя» за посиланнями

https://naurok.com.ua/test/svitoglyadni-ta-naukovi-poglyadi-na-pohodzhennya-zhittya-47151.html.


 

10 клас

Біологія. Сучасні завдання медичної генетики. 

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Y-N1PEPJrT0. Ключові терміни та поняття з теми записати  в робочий зошит. Опрацювати  § 39.


Алгебра. Аналіз самостійної роботи. Розвязування задач.

Повторити п.27-32. Розвязати № 32.40, 32.42.


Географія. Америка: загальна характеристика господарства, первинний сектор економіки. Дослідження  «Бананові республіки»: типові ознаки та сучасний розвиток.

Опрацювати § 34 с.185-187. Скласти розгорнутий план прочитаного. Дати відповідь на запитання с. 187.

Опрацювати матеріал за посиланням

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0/

Виконати тести за посиланням

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0/


Громадянська освіта. Ринкова економіка.

Опрацювати тему 1 с. 126-129. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ixvyy7uQLV0


Українська література. Контрольна робота  за творчістю Ольги Кобилянської, Василя Стефаника та Володимира Винниченка (тест).

Підготувати повідомлення про представників модернізму.


Інформатика. Анімація в растровому графічному редакторі.

1.Опрацювати матеріал уроку за посиланням

https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/растрова-графіка/урок-16

2.Виконати практичну роботу «Створення анімації в Photoshop» (алгоритм дивитись у матеріалі уроку).

3.Створити покадрову анімацію із даного комплекту малюнків.

Файли заготовки (комплект малюнків) знайти за посиланням https://drive.google.com/file/d/1_avZsD1MQAbbO84-kW61Ti16WEg3bIwy/view

*4.За матеріалом розміщеним за посиланням https://ostapetc-io.blogspot.com/p/blog-page_34.html зробити анімацію зі сніговиком.